ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20070402

劉豬言與大衛同學


劉豬言著住大衛同學,真係好得意。

標籤: ,

10 Comments:

Blogger Kongkee said...

wah~~~~!好想抱佢呀!!!!(但是在yahoo留言真的好麻煩!!!!)pls send my best wish to Chi Yin Family la!!!!!

12:18 下午  
Blogger ahsimsim said...

江記,佢真係得意得好緊要!掛死我喇!我地不如復活節假去探佢啦!

1:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

江記,收到你的best wish啦,多謝你的TEE呀,知言著住真係好得意架,明天開始她會回到觀塘小住,歡迎你同meimei ee嚟玩. call me la!

8:24 下午  
Blogger clara said...

hello ahsimsim...i read chu's blog and see your link...just wanna say hi!
the baby is really cute! so cute!!
very cute!....super cute!

4:53 上午  
Blogger ahsimsim said...

大家姐,我今日返工就可以肯定邊日放!我一定要去睇bb,好掛住佢呀>0<

clara,hihi~~
係呀,我都覺得bb好得意:)令我成日都好掛住佢!你有無click張相入去?可以去到我姊的blog,仲有多d佢既相架!:)

1:08 下午  
Blogger clara said...

我有呀!hahahah...睇晒!原來佢係你家姐個bb...

12:48 下午  
Blogger ahsimsim said...

clara,是呀,這個傻豬仔識得叫我ee架,佢一見到我同我個妹,都會ee聲係咁叫,超搞笑!佢仲會對住我細佬"呼呼"聲,我估係想叫舅父卦:)

推介另一個bb網,唔知你睇過未,是一個媽媽寫給2個小女兒的,那兩個小女孩非常可愛!

網址http://lousyma.blogspot.com/index.html

5:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

嘩!! 劉豬言好好好好好好好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好想meet meet佢!!

君!! 您係咪都想生番個呀?? hehehehe

12:26 下午  
Blogger wai said...

丫…我望左豬言呢個樣幾次(當然比我初次見佢唔同左啦),硬係覺得佢好面善,好似一個人…後尾終諗到,係似你姐夫華哥仔!咪我話發神經,兩父女梗係似啦!我意思係若然有日我逛街撞到豬言一個,喊晒口唔見左媽媽,我會有個衝動上前問佢,你係咪華哥仔個女呀?!佢會依依呀呀點晒頭咁囉!

3:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

chu,bb真係越大越搞笑!我今日會見到佢,好開心!真係好掛住呢個人仔>..<

偉,我媽咪都話bb似佢爸爸多d架:)
好緊張呀,陣間佢就會唻搵我同我玩喇~~~

2:36 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats