ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20070413

生日快樂


[ 感激 ]

謝謝那些花、那些蛋糕、那企鵝背心、那漂亮的胸針、那些從早上開始便沒有間斷的祝福,謝謝你們都記得我,願意為我去花那些心思。謝謝你陪我渡過這一年的生辰,謝謝你們讓我如此快樂。


從昨夜開始,我便感到一種愉快的澄明,彷彿這時刻,就是我最了解自己目前的時刻,而這一天,我花了那麼多的時光才終於到達。我的願望微小,只希望終於會
一一成真。



標籤: ,

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Happy Birthday!
昨晚打算搭正十二時sms你跟你說生日快樂,卻被一埸三級三警打亂陣腳,唯有在這裏補祝你開開心心 :>

2:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

生日快樂呀閃閃

我係小柔呀~好耐好耐冇見~
唔知做咩我記得你好似四月生日,入來睇下又真係喎~嘿~


再次keep in touch~

2:25 上午  
Blogger Queen said...

嘩! Agnes b餐廳呀! 我都好想去! 好幸福呀您! 星期六我出唔到離, 下次同您再食飯!!! ^-^

12:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

大家姐、bb~~
唔緊要啦,你地星期日唻同我玩就得架喇~~~我好想同bb玩~~~~

小柔!好耐無見喇!係呀~~生日呀~~~hehe,今年生日有豆豆陪我一齊慶祝,好開心:)

朱,間餐廳都幾靚,你應該會喜歡,d野都好好味,而且佢地送左件cake俾我,同我慶祝,令我好開心~~~

2:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

生日快樂啊~~~~~~~~~~~~~~
咁橋我隻貓都係4月生日呢~
祝你同豆豆都健健康康,日日都咁開心~

*有時間就睇下E-MAIL~

2:57 下午  
Blogger ahsimsim said...

monkey,我看了!好開心啊!好多謝你呀!我會把圖貼出來~~~

12:16 上午  

發佈留言

<< Home


View My Stats