ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20070311

豆豆扮龜


趁豆豆睡午覺時拍下的。


標籤: ,

7 Comments:

Anonymous 匿名 said...

啊哈哈~是蝸牛啦~蝸牛~!!

9:02 上午  
Blogger ahsimsim said...

係喎,真係幾似喎,哈哈!豆豆一定好無奈:p

2:32 下午  
Blogger sevigny said...

豆豆像瘦了,媽媽要給他多倍的愛和食物呢!!^^

9:35 上午  
Anonymous 匿名 said...

豆豆龜,媽媽成日都叫我mobee龜的,還有mobee雞,所以不用無奈嘛~

11:00 上午  
Blogger ahsimsim said...

sevigny,不用擔心啊,豆豆其實肥大左好多,係角度問題影出唻面尖尖~~ 閃

mobee,我仲俾人叫做豌豆公主、衰豆、紅梅豆豆、臭豆同傻豆添呀!佢地呢家人好鍾意同人改花名架>.< 豆豆

1:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

哎,豆豆,d人類真係冇mew創意啊,媽媽都是叫我臭毛同衰毛的...

8:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

mobee,果個阿閃睇完你留言,成晚晌度同我諗新花名呀!我而家好驚呀!>0<

4:01 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats