ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20070306

我的生存之道

我不可能贏得全世界的歡心,還好,我也絕不可能被全世界的人一同討厭著。

激憤時我拿著水杯步去,借同事的煙抽一根,跟自己說要be positive,然後在心裡以大聲說出只屬於我的咒語。天下著毛毛細雨,天氣又再轉涼。我一個人,暴露在空曠之中,有點冷。心卻是澄明的,並不難過。只是難受。難受的我可以咬緊牙關忍受過去,反正,都是不會傷心的無謂事情。我要學會如何面對歡悅,同時面對所有叫我憤怒的事情。乘公車回家去之前,在公車站大哭一場,用紙巾掩著臉,為自己的委屈狠狠的流淚,我一句話也不再說,我只是想為自己哭一場。然後我平靜地上路,挽著他溫柔的手返回那個明亮的居所,抱著身體柔順溫暖的小貓,敷上深層清潔面膜,潔淨身體,同時,潔淨我的靈魂。

然後我還可以,安靜地讀朋友給我的留言,期待一次未確定的旅程,想念那些我愛的人。

標籤:

7 Comments:

Anonymous 匿名 said...

\(*)3(*)/ B!!!!~~B!!!!
[____]
# #

11:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

星期四就星期四啦! 雖然會見唔到年年...支持住呀! 仲有兩日喳!

12:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

我番咗離啦!! 日本之旅好開心, 買咗靚衫!! 您仲特別禮物呀!! 想要嗎?? (^00^)

12:54 下午  
Blogger ahsimsim said...

企鵝啊!點解你咁厲害既?好搞笑呀佢個樣:)

細,那星期四見面吧,原來我在你夢中那麼快樂地出現過,那真好。

朱,我都好想去日本呀>.<
我下年一定要同車、德去一次,而家開始儲定錢先得,hehe~~禮物喎,我梗係想要啦!不如睇下約唔約到你去睇bb丫,佢而家越大越得意呀!就算唔去探小知言,都要同你見面,你幾時有空?快d send你日本d相俾我睇啦~~

1:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

你地上去看LITTLE BRITAIN啦!我十點半先返到香港喇...仲可以跳肚皮舞添

11:11 下午  
Anonymous 匿名 said...

芷韻! 好呀!我同車傾過話下星期我地幾個女仔出離食飯囉! 好唔好?? 不過我星期五唔得, fine arts有gathering!!

10:16 上午  
Blogger ahsimsim said...

朱,我下星期一至四放寫稿,可以方便d自己預時間出街食飯!希望約得成啦:)

h&m今日終於開喇,預計會好多人,過幾日先會去睇,我好想睇童裝,見雜誌登出來的童裝超靚啊!我仲睇中對灰色針織的襪褲,係我想要好耐既款!真係好想去買左佢~~~~我估你應該都會想去睇,如果約到,不如一齊去行下啦!

5:14 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats