ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20070221

小知言不知其所言

標籤:

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

點解啲BB可以咁可愛咁純真架呢!!

5:00 下午  
Blogger ahsimsim said...

chu,你幾時會得閒我地可以一齊去探下bb喎,佢而家未識講野,但好鍾意尖叫,好搞笑架:)

6:19 下午  
Anonymous 匿名 said...

對不起, 恐怕只是 meimei ee 不明所以吧, 小豬言自己可清楚得很呢.

2:57 下午  
Blogger ahsimsim said...

大家姐,小豬言尋日見到我時好開心咁ee聲,我就明,佢咁即係好高興:)

11:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

好明顯,佢正在咆哮!

2:30 上午  
Blogger ahsimsim said...

bi!佢好鍾意我架!一見到我就笑同大叫架!>..<

3:38 上午  

發佈留言

<< Home


View My Stats