ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20061201

忙亂

  • 牙肉發炎,連發音也變得怪怪的。那糾纏多年的智慧齒,大概留不到下年,要盡快把它除去了。
  • 豆豆的皮膚病有點反覆,得把全屋來一次徹底消毒。還好牠精神不錯,跟平日樣,愛玩,吃得下,便便正常。還非常嗲呢。
  • 忙著工作,沒空更新網頁。
  • 期待著星期天牛棚的陽光,跟朋友一同擺賣東西,與朋友聊著天渡過一整天。
  • 朋友的婚禮快要到了,有點緊張呢,我想,我大概又會在婚禮上哭了,不知要到第幾次才能免疫。
  • 謝謝江記的打氣漫畫,電影好看嗎?你們好嗎?
  • 想和某個人促膝夜談,不知要待到何時才能實現這個微小的願望。
  • 答應別人要做的事,死線將至,有點心慌,我大概太容易緊張了,只要有責任在身上,就會慌張。


標籤:

5 Comments:

Anonymous 匿名 said...

大家姐曬咗豬言d相俾妳,妳想我放0係屋企,還是鋪頭?

3:01 上午  
Anonymous 匿名 said...

舖頭啦!好想睇呀!!

3:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

不過我今日唔記得帶....

2:23 下午  
Blogger ahsimsim said...

我唔記得左拎條裙俾你!一開夜就咩都唔記得晒!你係咪聽日去飲?咁你會著咩衫去呀?我又無帶電話晌身!哎呀!

2:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

沒所謂,我其實有衫去飲,不過又幾鍾意你條裙,想借來著著罷了!

4:29 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats