ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20061116

無力感

[ 無力感 ]

我常常感到一陣無奈,包圍著我整個人。身不由己,並且無法自控。每每在事發後才懂得後悔,後悔的力度足以摧毀原來的所有歡愉。而幸福,在這時候,只剩下概念,再無實質內容。 (而我知道這一切終會過去,這樣的狀況,不容停留過久,只是每一次陷進去的時候,總會叫我惶恐不已,我害怕要被淹沒其中直到最後。)


標籤:

4 Comments:

Blogger Kongkee said...

食多啖飯,個人有力d,咪無左d無力感lor~~haa haa!!

12:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

「再用力!」著深啡色衫可能會有力d=P
(好明顯聽緊粉紅A+學埋江記D爛gag...)
你聽日仲係咪寫緊稿呢唔知?

12:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

嗯嗯嗯~我都成日會咁覺得ga~不過唔知點樣具體咁講出尼,(唔通女仔先會咁既~?)
好多既面對某d問題,某d人,會覺得自己好無力,好無能,無辦法做得妥當...尤其是,見到最錫既朋友唔開心...完全唔知自己可以為佢做d乜....(可能同你既case唔同,不過我諗感受都係差唔多吧?)

10:12 上午  
Blogger ahsimsim said...

江記,你d gag keep到喎!keep到一樣咁爛,哈哈~~~

細,你唔好學江記啦,你有你個image架嘛>.<
不過我又掛住你喇...我已經放完寫稿,但又未寫完...即係無貨交都要照返工,可能因為咁,所以無晒力:(

monkey,我想我也明白你的感受,有時我對自己的懶性感到無力,對於自己的缺點感到無力。無能為力的時候不可以再多了,我要撐住先得!仲要,改下先得!朋友的事,我們可以做的,是陪著他,安慰他,我想,就算事情無法改法,我們的心意傳達到對方心裡,也許,就能改變他的心情,讓對方也快樂一些:)

1:41 上午  

發佈留言

<< Home


View My Stats