ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20061024

瑣碎


幾年前畫的。


[ 瑣碎事 ]


  • 我想看《浮花》,不太想看《放.逐》,雖然朋友說非常好,可是提不起勁入場,k早已看過,他說導演的情懷那種浪漫已再不能感動他。電影未看,但竟對他的評價有共嗚。
  • 豆豆看來已康復不少,我決定不再讓牠吃那麼多零吃。
  • 今天覆診時,醫生沒發現我有好幾天沒有用藥,心下暗暗吁了一口氣。
  • 剛才又忘了吃藥,大概是潛意識不想吃吧,吃了,人好累。
  • 而我患的,只是些小毛病,會叫人生活得不順利,非常煩躁的那類小毛病。
  • 想見小知言,想看她扁咀的模樣。
  • 明天要穿好一點上班,今天真是難看死了。
  • 穿戴影響心情,那天要是自覺配襯恰宜(不必真的客觀地美麗動人),心情會好上一倍有多。相反,只想趕快回家去。
  • 新衣服躺在衣櫃最暗的角落,常在我不為意的時候撲出來,嚇我一跳,我原以為,我從不會忘記我買過甚麼。
  • 新寫了一首短詩,可能是我寫過,最肉麻的情詩,不敢拿出來讓其他人看。
  • 想讀一本書,該要選那一本才好?
  • 有線電視兒童台每天播一節pingu,他替我錄影下來,讓我晚上回家時看,那是我每天最輕鬆愉快的五分鐘。
  • 麥x勞又有邪留丸的玩具換購!只要買開x樂園餐便隨餐附送一款!我已經擁有兩個了,好快樂。
  • 我其實早已過了吃開x樂園餐的年紀幾十年。
  • 難得他陪我,還跟正在買套餐的中學生說,嘻,既然你買餐,不如幫我換一個啦!我唔想食麥x勞!
  • 離開了的同事再次回巢,感覺愉快,希望我們有機會同組,就像從前一樣。
  • 沒預料會在那個情形那種場合遇見某個人,只得呆在當場。生命充滿令人無法解釋的巧合,我相信我們之間真的甚麼也不剩了。那很好。
  • 想念的人不知在幹甚麼。她們,都好嗎。
  • 得吃藥了,洗個澡,再給快要長出磨菇來的耳朵滴藥水,我想,快一些痊癒起來。

標籤: ,

16 Comments:

Blogger M said...

我keep住係度好眼訓同好叉忙同條腰好痛, 不過我好好。:)

9:00 上午  
Blogger Kongkee said...

我今朝煮咖啡唔記得加水!係咪好犀利呢!

11:00 上午  
Anonymous 匿名 said...

So Happy to see you that night!! ^0^. And Low B Chai (you know who you are), congratulations to your new life!! kekekekekekeke!

11:03 上午  
Anonymous 匿名 said...

阿閃寫「她們」都好嗎呀江記! 咁快走出黎做乜!? 哼!(愈忙愈上蛇王上網)

11:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

"C C" is me ahg! CHU

11:42 上午  
Blogger ahsimsim said...

GM,做咩腰痛呀你?係咪對住電腦耐得滯?記得做下野就起身郁下!知唔知?

江記,咁請問最尾你壺咖啡點呢?你唔會 一邊等一邊鬧個咖啡壺做咩無咖啡出唻仲以為佢壞左卦?!-_-""

朱!我都好開心呀果晚,你地個個都靚左,連東都fit左!果然就唻結婚係唔同d:)今個星期如果可以去你新屋搞打邊爐就好啦,唔知璇子邊日得閒呢~~

11:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

江記,你有冇煮農個咖啡機呀?

閃,我好好呀!我地要玩多d先得啊!

12:36 下午  
Blogger ahsimsim said...

我要玩我要玩!>0<

2:30 下午  
Blogger Kongkee said...

入返d水咪得lor...咪諗得d事情咁複雜先得格 -_-""""

我同ch啱啱落街開完用來做層架的木板,好快就會執好架啦,....可能聽日....或後日。:-P

2:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

咪咪,
小知言識得自己打側身瞓覺喇! 爬係度果陣仲識撐起個頭仔! 係咪好想見識吓呢? 不如你地約埋今個星期五一齊嚟我屋企睇佢表現啦!

4:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

錄pingu...
真係好sweet﹗

講真架,你知唔知較錄影機係幾鬼麻煩呀﹗咁都肯日日幫你錄,佢真係好鬼錫你﹗

所以…好小事都可以好感動架喇﹗
(我們是多麼易氹)

6:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

sim, he helps u record pingu? that's so sweet...u know what, when i was not in hk before, TVB pearl shows pingu for 5 mins everyday too, and my auntie helps me record it so when i come home for christmas, i have lots of pingu to watch! =) i agree with u, watching pingu (and miffy) is so relaxing, esp when u watch it together with loved ones~

take care and hope ur ears get better soon!

10:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

大家姐,我都好想星期五唻睇知言呀!我要夜晚先得囉!希望唔好收太夜啦,我會叫埋朋友唻~~:)

***

花,佢部機好似好易用架咋,雖然我都係唔識:p佢可以一早教好要一星期每晚同一個時間都錄起佢,唔駛太感動囉,舉手之勞之嘛~~對佢唻講~~

***

be,咁你手頭上咪有好多集?之前我家姐買左幾隻碟俾我,不過都幾貴,而家有得錄就好似好抵咁,hehe~~

你auntie好錫你呀!肯幫你錄低!

1:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

幾時得閒send番我同狗仔d相俾我呀? 張雄仔想睇啊!

3:06 下午  
Anonymous 匿名 said...

朱,我今晚send俾你丫:)

5:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

昨天本來想看浮花,沒有位置,走去看放逐,看完覺得好難堪。

5:27 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats