ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20061020

還好

[ 還好 ]

一切還好,回到公司,開始夢遊一樣的旅程。車子往前走,我站在路邊等了良久,才發現,要等的車早已經過了站,遠遠地離我而去。留在地上的塵土可以作證。

也不要緊,睡足了,明天又是另外一天。腦袋有點重重的。晚上吃飯的時候館子裡人太多空間太少,幾乎聽不見對面的人說甚麼。星期一為耳朵覆診的時候,要把狀況告訴醫生,或者請求給我換另外的藥吧,讓我不至於如此狼狽的藥,到底是否存在於世上。一邊耳朵閉塞,讓我看上去比平日要再笨十倍。(希望只是十倍不要更多)

明天又是新的一天,至少我可以把積存下來五年的問題先解決掉。這事解決了,心情一定會暢快得多。



標籤:

13 Comments:

Anonymous 匿名 said...

閃,保重呀﹗

我沒有陷入過如此糟糕的一組(這一組是負情緒最直接的導因吧?),實在沒法說一些更有建設性的解決方法。只是,正能量是需要慢慢建立的,一步一步來吧﹗解決了你那「五年的問題」,接下來再繼續解決其他吧﹗就當砌圖囉,總有砌完的一天,只要你肯砌。

過了這一關,前面就係康莊大道架喇﹗到岸架喇,加油呀﹗

除了「五年的問題」,唔好忘記我們的投資大計﹗記住,老左,要著Gucci,唔著報紙﹗你話喇,一諗起呢個話題,係咪即刻振奮晒先﹗

2:36 上午  
Blogger ahsimsim said...

花!你咁夜都唔訓既!:)

我ok,有時會嬲自己懶,又嬲自己EQ低,每日返完工,都會諗今日又做錯咩呢?講錯咩呢?咩做得唔好呢……睇唔出原來我份人都幾嚴厲,尤其對自己。其實我還好,負能量總有方法消解,好在仲有你地囉!陪我食飯大家講下買衫(或者真係買衫:p)講下無聊笑話,咁就鬆得多。

應該學識唔好每日收工就自我打擊,做果d無建設性既自我檢討,放過自己,便是最好的消解壓力的方法。

我都希望下一次會容易一些,不要再給我太多考驗喇,俾我地搞一檔夢幻組合啦!>.<

已經把未完的工作完成了,豆豆一直訓晌我電腦前面陪我呢,我估佢發惡夢!頭先居然見到佢條尾忽然肥左!但佢仲訓緊覺架喎!我立即摸佢頭仔,鍚番傻豆。

"5年問題"搞掂之後,我地都可以安心d,唔駛驚第日會著報紙,你記得帶齊所需資料!:p

4:13 上午  
Anonymous 匿名 said...

星期日係咪一齊去阿東屋企BBQ呀?? 好想見您呢!!

9:02 上午  
Blogger ahsimsim said...

朱,我希望星期日不用開工啦,如果要開就希望不要收太晚,那還可以趕來會合。>.<

12:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

'豆豆一直訓晌我電腦前面陪我呢,我估佢發惡夢!頭先居然見到佢條尾忽然肥左!但佢仲訓緊覺架喎!我立即摸佢頭仔,鍚番傻豆。'

點解條尾肥咗你會知佢發惡夢????
不過小知言發惡夢就好易睇,因為佢除咗會?眉頭,仲會好大聲發惡罵人囉.
我都係摸下佢頭仔,錫番佢咁 >8<

5:06 下午  
Blogger ahsimsim said...

大家姐,d貓貓呢,一嚇親條尾就會鬆起,好肥咁樣!佢一定係發惡夢啦!

我好掛住小知言,佢唔知係咪發夢又俾個ee逼佢扮企鵝所以咁憫呢:p

7:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

現在小知言的惡夢一定唔係扮企鵝,而係見到uncle西....唉,一言難盡...小知言竟然嬲埋我,根本唔關我事嘛,小氣b...

不過佢扁咀個樣真係超搞笑!

我返大陸幾日,返0黎先搵你地!

12:45 上午  
Anonymous 匿名 said...

用條尾肥左尼形容豆豆驚,真係好攪笑~
我諗起隻貓發惡時成隻肥晒,真係幾過癮~(但係我地一D都無比佢嚇到LOR~呵呵~)

*希望你既煩惱快D無晒,可以得閒D寫多D詩啦~

3:07 下午  
Blogger ahsimsim said...

此留言已被作者移除。

1:24 上午  
Blogger ahsimsim said...

B,我同大家姐通過電話,知道小知言點解會嬲左你同UNCLE西喇~~我就一定唔會咁對佢囉,我星期日見到阿朱同阿車,佢地係咁話小知言個企鵝look掂!哈哈!

你返唻再搵我啦,我想星期五收工去睇下小知言,希望收早啦!

***

monkey,我唔識形容嘛,成條尾肥左囉只係識講!:p

我見到佢真係好驚咁,都有d唔忍心,佢以前大膽好多,越大越細膽,唔知係咪似左我.......-_-""

1:26 上午  
Anonymous 匿名 said...

b ee,
bb好善忘,你跳番PART舞俾佢睇應該都可以原諒你O既.

4:25 下午  
Anonymous 匿名 said...

呀咪咪,唔記得同你講,我同小知言加埋D正能量多到漏,時時都會無端端"天然高",如果下次情緒唔掂,打電話叫小知言呀兩聲你聽,包你由心度笑出嚟! 如果你換埋3G仲可以睇到真人SHOW!

4:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

大家姐,我果日咪叫媽咪俾知言聽電話囉,佢唔出聲!原來晌度咬個電話呀>.<

1:40 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats