ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20061003

日常

[ 瑣碎事 ]

  • 看《paprika》,之前只看過今敏的《千年女優》,覺得還好。沒想到,這一次,如此流麗精彩。我一看完,便忍不住跟身旁"已經大個"的朋友仔說︰「好勁啊!」是的,就是勁!
  • 我喜歡的動畫,《阿基拉》、《攻殼機動隊》、《風之谷》、《幽靈公主》,如今再添一套,希望能找到影碟留存。我想再看一遍。
  • 因為電影精彩而心情大好。也因為同行的人。
  • 今夜不知要做怎樣的夢,或者將要夢見paprika,跟你們吧。
  • 剪了新的髮型,至少星期天當朋友的伴娘時不用戴上帽子,來配那晚裝裙子。
  • 好想唱k。想去海洋公園。不過大前題是,先把工作做好吧。遇見上司時,心裡立時想起,那未完的工作。
  • 遇見楊千嬅,她很好看,從後偷看她時,看到她髮尾上的紅色。
  • 心懷感激,對你們,這群可愛的人。還有,給我喝冰巧克力的人。

標籤:

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

有一套咁好睇既動畫ma??
我唔知道呀~好想睇呀~(最中意睇動畫呢~)

9:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

咦, 你d朋友好似好好咁喎, 好羨慕呀!~~

12:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

monkey,係好好睇!好鬼鍾意呀!

非馬鞍山居民,係呀!我d朋友好正架,又靚!又大個!仲有個好叻講gag架!(爛果隻呢~~呵呵)

1:19 下午  
Blogger Kongkee said...

monkey, goto here la:
http://runoutofjokes.blogspot.com/2006/09/parika.html

1:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

家下唔係咩!

非馬鞍山居民, 我諗你以後唔會再被人話住馬鞍山, 而係元朗! 因為有人話兩個地方無分別...

7:06 下午  
Blogger gucao said...

閃,《paprika》真係好睇。

8:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

非馬同大個,

等你地帶去佢一次探豆豆,佢應該會有個明確d既概念!:p

孤草!真係好好睇!睇到我對眼發光呀!做得好好,到底原著又如何呢?讓我也想看看。你看的是昨夜ifc的場次嗎?怎麼沒看到你?

10:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

孤唔係尋晚睇架, 如果佢係到, 我一定一定會見到佢!
大個, 佢真係咁講!!!!! 實在太過份啦!!!! 我要帶佢去搭輕鐵先得!!!!!
(係好嬲! 不過無知浪子今日send過黎0個個youtube好好笑, laugh die me)

11:37 下午  
Blogger gucao said...

閃,我看的是 apm 那一場。你是不是在看《妄想代理人》?剛剛看了借回來的 Tokyo Godfathers,沒有 Paprika 那麼勁,是今敏的溫情小品,不過都不錯。

2:15 上午  
Blogger ahsimsim said...

非馬!你同大個不如下星期唻睇下我屋企粒惡豆啦,我地順便帶浪子四圍行下認識下香港!>0<

孤sir,我未睇呀妄想代理人,之前忙著沒時間看,而家交到wallis手,等佢睇完先再輪番我睇囉!Tokyo Godfathers我會找找看,也想一看。

今次paprika咁勁,下次都唔知佢會做咩…

2:39 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats