ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20060913

豆鼓.賴床的人會被抓啊




[ 罪魁禍豆 ]

昨天早上十時鬧鐘響起,我卻賴床不肯起來,一直捲縮床上睡,秋天是不是已經來了,天氣涼涼的,天色暗暗的,讓人份外渴睡。好夢正酣的時候,豆豆突然在床畔一躍而起,後腳踐在我下唇上用力一伸跳去,我立時驚醒,用手捂著嘴巴與下巴的位置,一陣痛,讓我完全清醒過來,我把手挪開,上面是一點淺淺的血跡。

我捂著嘴大聲叫他,他走進房裡,我說我被豆豆無心的抓傷了,他一看那個傷口,臉色有點沉重,趕忙給我拿紙巾,著我用紙巾按著痛的地方。
我不知道傷口有多深或多長,我看見紙巾上那道彎月一樣長約四至五厘米的血跡,才知道傷口的形狀。因為痛,所以不由自主的流眼淚。豆豆一臉無辜又跳上床上看著我們,還以為我們在跟牠玩呢,被我看了一眼又飛快的跳開躲起來,他只好把豆豆引開,關上房門,替我料理傷口,在傷口上塗上消毒藥水。他問我要不要再睡一會,我說好,又埋頭睡去。

我閤著眼,痛的感覺非常強烈,我從來怕痛,被白紙割破指頭也會感到難以忍受,老是不安。看見那些染著鮮紅的紙;巾,的確讓我有點著慌。我閤著眼,腦裡不住唸著讓我安靜下來的咒語,跟自己說,想著痛只會越來越痛,痛是虛幻的,身體是虛幻的。漸漸入睡。除了睡去,我不知還有甚麼方法可以讓我不"覺得"那麼痛。我知道,我的痛,往往來自一種認知方式的概念,我知道流血了會痛,於是流血的時候感到份外的痛,這種痛,難以忍受。睡去,是最簡單的止痛方法。

小睡了約一小時,他來把我喚醒,這天我們預約了時間帶豆豆往看醫生,早兩天發現豆豆的右眼有點紅,牠老是單起眼來,後來細看,牠的眼珠子顯得有點混濁,我怕牠要生病了,決定帶牠往醫生處作檢查。我於是爬起來,往浴室梳洗,這刻才第一次看到受傷的臉。那道深血色的血痕從唇上一直延續往下巴向上翹,非常顯眼。我被鏡中自己的模樣稍稍嚇到了,又趕忙安慰自己,沒事,傷總會好的,不要怕不要怕。

豆豆的眼睛在診治過後,今天已明顯好轉,清澈如舊,我的傷也沒有再痛,只是吃東西跟刷牙時也得小心一些,並且不敢大笑,太大動作也會拉動臉上的肌肉。我跟朋友開玩笑說,我這個樣子像個殺手啊!她卻說,好明顯是給貓抓傷的吧。

因為這事故,豆豆從今多了個別號,"罪魁禍豆"。:)這小豆,還不知自己幹過甚麼呢。

*看豆豆的小手那麼圓那麼溫暖,其實殺傷力好大架。

***

豆豆相簿更新︰5 months




標籤:

16 Comments:

Anonymous 匿名 said...

好彩狗係唔會抓傷人姐

7:02 下午  
Blogger ahsimsim said...

嗚嗚~~~~

7:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

真係一粒小辣豆~~

10:45 下午  
Blogger ahsimsim said...

好辣?,不過又生得咁可愛,無計,都係會受騙落搭架喇我:p

11:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

溫馨提示:
第一,當然是勸剪指甲。不過呢方面我都好懶,大佬,六隻喎,次次捉人剪指甲都搞到大恐慌咁。

第二,就係實戰訓練,其實如果屋企多貓,佢地成日打交,實戰經濟豐富,就比較會在意自己隻爪既殺傷力,不過得一隻,你就要多d同佢打,例如趁佢反肚搞佢肚皮,咁佢多數會攬你隻手連環腿架嘛,咁佢一出爪你就超誇張縮手叫痛,訓練得多,佢會奇怪,然然學會思考:「乜我d爪咁勁?」豆鼓都應該出牙啦,佢成日咬人手指架嘛,都係用同一招。

第三,避免佢地係係床上發癲,佢地一係床打交就鬧,或者扮到好驚慌失措,因為我都試過佢地係我訓左時大戰,用我塊面做踏腳石,變疤面殺星。

第四,呢個唔知係咪貓都得啦,不過我有貓都有叫人起身既習慣,納豆最神奇,佢專門負責叫佢姐姐起身既,仲有利害咁總可以係鬧鐘響之前就叫,好似爭功咁。
佢叫人既方法,係爬上唻錫人咀舐人臉,因為我地屋企好法國,同貓打招呼興鍚咀,返到屋企個個咀均,起身都個個鍚均。咁佢以為你一起身就係鍚佢,於是叫你起身都係用鍚。起碼唔係咬先。

1:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

唉喲~豆B~
女仔塊面係最重要GA~

咁你有無教訓佢呀~?

*我隻貓肚餓就會去叫人起身,通常我都訓到晏晝,餓到佢呱呱叫呢~

11:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

嘩…
你冇事?嘛?

不過…冇事?﹗好快冇事﹗唔好記住佢﹗乖﹗
你依然又靚又型﹗堅強呀﹗

(阿達?方法好dramatic,要??貓面前做晒戲,好好笑﹗)

5:24 下午  
Blogger ahsimsim said...

達,其實指甲剪得好密,不過今次真係太意外,佢唔係有心唻叫我起身,只係自己晌屋企開緊運動會,即係呢,高速奔跑傻左咁!
我果一刻晌佢眼中,同一個枕頭應該無分別,佢傷?我之後都唔知咩事,繼續跑……

屋企無貓貓陪佢,我唯有試多d你個溫馨提示二啦!

我每次出完街返唻都會錫佢架,佢臨睡就會用個濕鼻哄埋我個咀度,可能都係想我錫:)

我試下朝朝起身都錫錫佢先得!

6:00 下午  
Blogger ahsimsim said...

monkey,教訓就無,話左佢幾句囉,同唔俾佢入房囉,希望無下次啦,我睇我塊面無咁多位俾佢劃:p

花,你有無收mail呀?我都係咁同自己講,無事喎好快就會無野架啦,應該唔會有疤痕卦?……有都無計,唯有買枝新既遮瑕膏,不過你要有心理準備見到我果陣唔好太驚囉:p

6:03 下午  
Anonymous 匿名 said...

閃很可憐
豆樣子變了,長大了

10:55 下午  
Blogger ahsimsim said...

我沒事呀,只是等傷口復原。謝謝呀:)

牠長大很多了,樣子也變得大個了,不過還是一樣很可愛,而且毛軟軟的,好好摸:)

12:16 上午  
Anonymous 匿名 said...

身體變大了,但殼?還是小朋友,很搞笑。

p.s.我想再去探亞豆,然後去吃大榮華 :)

10:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

oh! Dou Dou has grown up a lot ah!!! Getting fatter and bigger!!So cute!

1:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

真係唔可以睇小豆豆. 睇相/video見佢有時傻傻地& 孩子氣...想不到她的爪係咁犀利.
不過以前佢細過都成日張牙舞爪, 可能佢驚啦, 結果成日俾我同事"fit"佢&鬧佢成日亂咁爪傷人, 當然係細細力"fit"佢...亦因為咁, 我和她的合照時,都要用毛巾捉佢&按著佢!!

豆豆, 你再蝦媽媽的話, 我叫你媽媽賣返你黎新蒲崗, 等貨倉d叔叔帶你睇魚魚.
豆豆心想: 媽媽又呢會捨得呀,呵呵:p

講左咁多廢話, 都沒問候你的傷勢...好返d未呀??

10:48 下午  
Blogger ahsimsim said...

小米,等你旅行回來,來探傻豆啦~~

chu,呢隻豆雖然有時會誤傷佢既奴隸(即係我),但佢生得好可愛囉真係:)

11:31 下午  
Blogger ahsimsim said...

angela,豆豆真的有點兇,罵牠時還懂得還口呢!是個性非常倔強的小貓啊!沒想到原來牠剛來香港時也一樣的兇:)

跟初來時相比,其實牠已定性了也乖了很多,不過這次是個意外事件,牠無心傷了我,我也不捨得責備牠。如今傷口上的痂已經脫落了,剩一道粉紅色的傷痕,也不覺得痛了。謝謝你:)

11:34 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats