ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20060508

星座


[ 可惜我是水瓶座 ]


小樺處看回來的。

原來我有三成水瓶。唔怪得,咁愛流淚啦。


整體性格
閃閃小姐,豪爽果斷,明理變通;開朗隨和,行事不拖泥帶水,能夠力爭上游;也有慢條斯理,步步為營,善解人意的一面。
待人性格
閃閃小姐待人:通情達理;有人情味;能夠自得其樂;樂於表現不怯場;有親疏觀念但不過分;不太隱藏秘密。
處世性格
閃閃小姐處事:能夠積極發表意見;堅持原則;立場堅定;不拘泥細節;既有理想也重實際;妥善計劃有序行事。
性格缺點
閃閃小姐性格的缺點為:非常固執不輕易讓步;有時候缺乏競爭心容易滿足現狀;偶爾會出手大方不在意金錢。
價值觀
閃閃小姐重視的價值觀為:傳播真理;善用時間;自由自在;較不擅長:夢想浪漫;交際應酬;微枝末節。
愛情性格
閃閃小姐在愛情上喜歡步調適中的進展,不太接受虛華的浪漫,會吃醋但不過分;較常表現:積極進取,創意十足,循序漸進,端莊典雅。
金錢性格
閃閃小姐的金錢觀:花錢很實在,不會太浪費,喜歡按照計劃用錢;容易把錢用於:紓解壓力,與眾不同,享受生活,提升地位。

想玩,請點擊︰
http://tw.starq.com/newstar2/okstarq.php

標籤:

7 Comments:

Blogger TSW,或鄧小樺 said...

這個星座測驗,真是,……………
但我為了自己,始終不會說它不準!

11:03 上午  
Blogger M said...

我係30%處女30%水瓶架喎..好奇呀...同埋佢0個d「既重視隱私也比較開放」;「會忌妒但不過分」都幾好笑。
哎喲, 掛你呀!

12:14 上午  
Blogger ahsimsim said...

小樺,我客觀咁講,佢係有d準既!
例如︰容易把錢用於:紓解壓力,與眾不同,享受生活,提升地位。

m,我都掛住你呀!
20號你得唔得閒?我地要同你何大搞大佢喎!

12:20 上午  
Blogger TSW,或鄧小樺 said...

係囉,我發覺最準都係駛錢囉!因為冇乜其他方法駛錢嘛!

另外,很多人由你這裡跳過我那邊呀!

2:27 上午  
Blogger M said...

預左架啦, 係你地無黎聲氣喳喎!一於玩大佢啦! 我準備左一份會令你尖叫0既禮物俾佢!哈!

1:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

小樺,咁你post我個link晌你果面,等你d人跳過來我度啦,哈哈~~

我見你咁樣post從何得知呢樣野,於是又只係post你出來,無直接post個星座條link,幾得意丫,等大家可以一直搵落去:)

m,你咁講,搞到我好想知係咩唻架喎!!!我會尖叫?嘩!好難估!

1:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

Keep up the good work http://www.paxil-6.info water bed sheet Largest accounting firms washtenaw Rent video camera new york Laser hair removal salt lake utah Gregory discount backpacks Auto dayton dealer

2:54 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats