ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20060223

20060223.貼圖

那天在廿九几總部畫下的。很久沒拿起筆來寫些甚麼,畫些甚麼。

[ 近來 ]

回歸辦公室去,大概身體還未適應早起,每朝爬起來就像世界末日,已過了一個半星期,遲到了三天,也不化妝上班,早上不喝咖啡魂魄始終未能歸位。現在開始感覺好了一點,大概是睡多了吧,昨夜凌晨一時已在沙發上睡著,今天精神好像還不錯。當了上班族好幾年,始終無法練成鬧鐘一響人便醒來的絕技,還好我的上司沒有責難,總懷疑我轉工的話,可能不夠一個月便會因遲到太多被辭退。

這陣子身子不好,這副皮囊要照顧它還真不容易,給它穿戴漂亮的還不夠,還要每日餵養,吃健康的,來彌補我對它的虧欠。原以為這兩來生活習慣已變得健康了些,但那些小病小痛還是不時出現折磨著沒有耐力的我。那夜與楚看過【狂草】的演出後,後頸一直在痛,也搞不懂是上瑜伽課時拉傷了肌肉,或是看演出時為了看得清楚全幕的景觀,整夜側著頭看惹的禍。也可能是演出後在文化中心外被那大老鼠嚇到了,一驚之下,頸便給扭傷。

頸已經痛了好幾天,肚子又不舒服,人悶悶的,好想睡覺休息,連上網寫日記的興致也沒有了,只得在午飯時,在公司偷偷的寫一下。


標籤:

15 Comments:

Blogger Wallis said...

總是很喜歡你寫的閃閃。

3:38 下午  
Blogger Monkey欣 said...

閃閃你終於回來囉??"餓"了很久了~鳴~

我也因為工作關係常常會頸痛,通常媽咪會幫我用冬青膏按摩,或是浸一個熱水浴,都可以減輕很多呢~試試吧~

11:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

wallis,你會喜歡,係因為你對我好呀:)

monkey,我會試下,今日條頸已經正常返好多,只係仲有少少痛!我都有沖涼時用熱水淋下個痛位,仲敷熱水袋添!有d用架都~~
我希望買到個放入微波爐一叮即熱既小暖包,我見過log-on好似有,仲係綿羊造型,裡面有d唔知咩草咁,叮熱了放在肌肉疲勞位,可以消除疲勞架!我會去再搵下:)thx呀~~

2:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

年青人無撞傷o既頸痛(骨刺另計), 成因最主要係長期以不正確坐姿運用電腦, 十分普遍

如果痛超過三日, 我提議你去西環睇趙醒楠醫館, 你會發現十居其八白領男女病人都係條頸有問題... 第一服巳經唔痛, 3-5服(如果條友無拖証! 著得care d去, 一定要搵肥果個男醫師)膏藥應該根治

5:31 下午  
Anonymous 匿名 said...

如果無起色, 就要照x光睇西醫

5:35 下午  
Blogger Being of Love said...

閃,個種暖包叮熱的時候會發出好嗅的氣味

9:47 上午  
Blogger ahsimsim said...

回一個月前︰我主要係睇完演出後痛,睇時坐姿都幾唔正確架!而家已經好返好多,不過仲有少少痛,如果佢唔識自動復原,我都會去睇醫生,謝謝你:)

應該無咩事既,我唔想照x光,好驚!

年年,我見佢果d暖包有乜乜草,仲估會好香添:0

4:04 下午  
Anonymous 匿名 said...

幅畫畫得好靚,好似你「心的全部」、「紙筆墨」時期d畫風~

呢排冇乜睇電視,聽街坊講起有套「施公奇案」,望電視既時候仲見到你個名添。
努力呀,閃,做才女編劇 (唔好俾d張小嫻類專美)。

p.s. 買左「輪流轉」套碟黎睇,好好睇呀~~

2:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

天曉得! 可能過多幾年叻過李碧華呢

本來無o野想打, 但見到[大隻佬]同[滾滾紅塵]... 有意思! 反而驃叔死o左, 呢幾晚一連睇番[富貴逼人], [富貴再逼人], [富貴再三逼人], [富貴黃金屋]; 那管歲月無聲消逝, 重係覺得好好笑

3:57 下午  
Blogger ahsimsim said...

小苛,其實我由始至終呢,都只係識畫呢d公仔自己高興下,畫得最多應是中學時,那時每星期交一篇稿給magpaper,就是自己作畫的,那時比較大膽,也不怕畫得不好,而且拿起筆來便畫,完全沒有負擔,倒是人長大了,竟漸漸覺得自己不會畫了。每次上廿九几總部,也會有創作的衝動,想畫公仔,想做些手作仔,大概是受總在努力工作的ch影響呢~~(江記就成日都懶洋洋,上親去都係一齊去食tea...)

真高興,你還記得我從前畫的公仔啊!>0<

我也不會想做才女甚麼啦,工作那面,順利就好,幫到手度得出野就好,最近也有點心焦,老是想不出新點子。要多吸收才是,想多看點喜劇,讓自己進入狀態。

雷同巧合,我無諗住話叻唔叻過邊個呢,哈哈,賺錢多過人就會諗下~~

5:02 下午  
Blogger Kongkee said...

利害!還有人記得紙筆墨!!!!!!!

7:35 下午  
Blogger ahsimsim said...

應該都有十年喇!

1:16 上午  
Blogger angeL* said...

閃閃

我在公司偷偷地看你的日記,偷偷地留言。
只想說一聲,努力。

加加油,打打氣。

8:10 下午  
Blogger ahsimsim said...

樂兒,hehe,我在7樓偷偷地寫日記,你在樓下偷偷地睇,哈哈,俾我地d老細知道,唔知會點諗:)

我也給你加油!>0<

1:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

做李碧華就發囉~~

梗係記得!magpaper個陣有唔少人畫公仔架。
咁上下時候仲有本"蜉蝣"添喎。(我呢個七字頭真係無所循形~)

喜劇呀?半夜翻做套"難兄難弟"幾好嫁。

4:39 上午  

發佈留言

<< Home


View My Stats