ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20060113

20060113

[ 溫故知新 ]

偶爾看到以下這個舊日記,讓我看看一年後能達成的有多少。


[05十大目標]

1. 旅行!!!
--05年跟男朋友到了台北,算是圓了心願。

2. 戒掉壞習慣
--算吧,肯定06也戒不了。

3. keep住打羽毛球,一星期一次
--唉,做不到,只堅持了幾個月便放棄了。

4. 學野(未定咩喎,跳舞瑜伽影相…好多野想學)
--終於開始學瑜伽,感覺良好:)

5. 擁有自己的相機
--嗯,有了。

6. 出書
--現在不那麼想要出版書了,在考慮以另一種形式出版,希望06年會完成吧。

7. 繼續拍拖,開開心心
--成功啊!這個做到了。

8. 工作俾人讚做得好!!!(今年打擊太多了嘛)
--升職了,也算是成功吧。

9. 執好間屋
--執好過,如今又有執的需要了....

10.鍚自己多d,鍚身邊的人多d全部達成的話,就真的很厲害了:)
--唔.....要繼續努力呢.....每年也要鍚他們多點才對吧。

標籤:

10 Comments:

Blogger Kongkee said...

叻!

6:35 下午  
Blogger ahsimsim said...

哈哈,幾時都咁叻架啦我,呵呵~~

8:39 下午  
Blogger Monkey欣 said...

目標可以做到一半以上都算好叻呀~咁06年又有咩野目標呢~??

*閃閃~我可以link你既blog ma~??想同你做個朋友仔,可唔可以呀~??

1:54 下午  
Blogger ahsimsim said...

06得返幾樣大想頭:)都希望可以一一做到!

當然可以link我啦,歡迎歡迎~~

3:17 下午  
Blogger LCH said...

閃,開了貓波部落格,有空來坐坐。
我要link你﹗(大叫)

8:46 下午  
Blogger ahsimsim said...

貓波啊~~~
link我啦!(頭頂有光圈狀)>.<

2:59 上午  
Anonymous 匿名 said...

阿閃閃~~~~~~
我好掛住你啊
你又幾時黎澳門探下我呀??

呢期點呀?

3:49 下午  
Blogger ahsimsim said...

不如你來香港啦!
我走唔開呀呢期,要做野啊~~3_3~~
你的詩集我還未看到呢!

6:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁係米我黎hk,你就照顧我地先??
哈哈,我打算會來啊
今年上半年,同女友來,到時找你撐我啦
^^

3:11 上午  
Blogger ahsimsim said...

記得留言話我知幾時來:)
如果湊巧香港這邊有詩會,可跟你一起參加呢~~

6:45 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats