ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20051222

聖誕快樂+06大想頭

昨天用我劣拙的技巧"造"了張聖誕卡email給朋友們,也放在這裡送給偶爾會來的各位朋友仔(雖然可能都是收到email的同一班人)。:)

聖誕快樂呀!

........................................

06年大想頭︰
1. 去旅行
2. 工作愉快
3. 完成海報詩的計劃
4. 見到某些朋友成家立室
5. 見到某單身的朋友成雙成對
6. 有張靚樣身份證:p
7. 等待新生命,好緊張呢我
8. 家人繼續身體健康
9. 一個月做4次瑜伽,持之以恆
10. 感情生活繼續健康愉快,愛所有我愛的人,被他們繼續寵愛

標籤: ,

18 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我要寄情事業!I'm the son of the wave!!!!

5:21 下午  
Blogger ahsimsim said...

iris,thx~~我都想全部做到晒呀!得既話一定好勁啦呢個06年,也祝你新一年願望成真!

浪子,你咁樣即係浪費我既大想頭唧!我會逼你加油的!唔准做浪子呀!>0<

5:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

我考完試了。這個PCLL的課程真的讀得很辛苦。考試前把所有筆記看一次已經很滿意了。大部份同學也只能把八成筆記看一次,之後就要入試場考試了。

我的聖誕願望是考試得高分,祝我未見過的阿閃小姐聖誕快樂,盡快在紅館開一場朗誦詩詞演說會。

祝其他我未見過的人聖誕快樂,新年進步。

7:31 下午  
Blogger ahsimsim said...

鼎,謝謝,不過紅館嘛,咁大陣象,唔好喇,我邊有咁多套上台衫換呀,哈哈,在小場地有時跟朋友談談詩已經很愉快了:)

祝你考試高分啦,我次次考試前連2成筆記都睇唔晒架,hehe~~

10:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

我是早前說支持你的匿名人,我叫
孔雀貓,指教指教。

嘻嘻,很喜歡你front page的兔子哦!!!

10:56 下午  
Blogger ahsimsim said...

孔雀貓你個名好得意:)

front page隻兔仔在log on買的,一見鍾情,覺得像自己平時塗鴉時畫的公仔呢(不過梗係無咁靚啦我畫果d)

11:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

正想來留言祝你聖誕快樂,就先收到收到你的卡了!呵呵。

祝你願望成真!

1:14 下午  
Blogger ahsimsim said...

大家咁話呀小春~~

2:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

我諗起啦,其實上次留言時睇完你既06願望,我係想話:「你提醒我要換身分證啦!」不過留言時即刻唔記得左!呵呵呵!

12:46 下午  
Blogger Wallis said...

dearest simsim, thanks for yr xmas gift ah!! :) i like it very much, and also thanks so much that u shared my "secret", what u said really makes me feel so released, thanks so much ah ah ah.
love u simsim. :)

4:03 上午  
Blogger ahsimsim said...

小春,我也是朋友提醒才記起呢!
弊!全世界都知我幾多歲喇,想扮後生都唔得添:P

5:13 下午  
Blogger ahsimsim said...

wallis,那個小禮物我也不過是借花敬佛,弟弟送我再送你,你喜歡就好:)

你其實係個好sweet既女仔,你不用多謝我啦,反而是我想謝謝你,謝謝你對我的信任,願意跟我分享你的心事。

5:15 下午  
Blogger ki said...

來不及祝你聖誕快樂,但希望你有一個開心的2006年,「大想頭」成真!

6:23 下午  
Blogger ahsimsim said...

ki,謝謝你,我在你的網上看到你養的寵物,又跑去領養了一頭小企鵝:)

不過我搞不好那些code,養了以後版面有些變形,而且這個版養不到,我只能養在另一個版上。

12:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

閃,新年快樂,大想頭成真。

12:04 上午  
Blogger ahsimsim said...

小小小,謝謝你,也祝你新年快樂!

我都想大想頭一一成真呢,不過當中少一點努力也不行啊,這個06年看來也是個要勤力的年份:)

ps我地係咪見過面架?通常只會係我d朋友仔玩我先叫自己做fans架....

2:00 上午  
Anonymous 匿名 said...

Looking for information and found it at this great site... Opening ceremonies girl in silver dress Xenical orlistat 120 mg 84 tablets Quotes + tennis http://www.dallas-life-insurance-agencies.info/American-income-insurance-life-off-report-rip.html england term life insurance low prices Pennsylvania term life insurance usa life insurance Standard life assurance nigeria plc Buy meridia meridia stop smoking

6:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

Excellent, love it! kitchen remodeling Why is tramadol making my stomach hurt Where can i buy tadalafil online

11:35 下午  

發佈留言

<< Home


View My Stats