ahsimsim's playground

心跳繼續,呼吸仍在,就是活著。我如是說。

20050704

豆瓣遊戲

楚傳來豆瓣的網頁,我整日便在整理自己看過的跟未看的與想看,發現原來有很多已看過的電影都忘了,甚至想不起當中的情節。這網站有趣的地方是我可以看到朋友已看過甚麼,然後明白所謂物以類聚的意思。我們看過差不多的書,也看過很多對方或未看過的,當中那些重疊,大家對作品的評價又相差多少,都是有趣的發現。

今天整日沉迷在網上,右手開始發痛了....

標籤:

5 Comments:

Blogger ahsimsim said...

遲d有時間搞!我再問你!!:)

6:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

看完你的豆瓣介紹後,我也玩了兩天呀… :)

5:07 下午  
Blogger ahsimsim said...

一開始原來會很沉迷的,我看大概一星期後我會放緩吧......工作一直未完成呢.........

5:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

That's a great story. Waiting for more. sexy legs mil Acyclovir cream dosage Lesbianas chupandose las tetas Cell phone plans for oklahoma city Dose feline zithromax Hummer h2 performance parts 95 mitsubishi mirage engine prices Wwi sports florida fishing http://www.productscosmetics.info/Colorado-wiper-fishing.html

11:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

What a great site Ultram pain medicine weight loss Agoura hills airfares Internet advertising dover afb delaware Well &aposs fargo bill pay bomex body kits Anergy protein supplements http://www.reviewsdetectorsradar.info

4:16 上午  

發佈留言

<< Home


View My Stats